לאדם א׳ הייתה בעיה ברכבו. הוא לקח אותו למוסך בכדי לתקנו. לאחר התיקון התקשרו ואמרו לבוא לקחת. כאשר הגיע לקחת את הרכב הבחין אדם א' כי התקלה לא טופלה כראוי. אדם א' החליט להשאיר את הרכב במוסך וליצור קשר עמו יום למחרת כדי להבין מה באמת קרה שם. לאחר יום התקשרו מהמוסך וביקשו מאדם א' לחזור שוב ולקחת את רכבו. לצערו הרב של אותו אדם שוב הוא נוכח לגלות כי התקלה לא טופלה כראוי (כל הנורות דולקות ברכב). בשלב זה ביקש אדם א' מהשומר (זה קרה ביום שישי לאחר שנאמר לאדם א כי הוא יכול להגיע בשעה 18:30 לקחת את רכבו בגלל שיש שומר שיכול לתת מפתחות)..את המספר של המנהל וזה נתן לו. לאחר שיחה קצרה עם המנהל שאמר שהוא איננו מעוניין לסייע לו כלל ושהוא חצוף התקשר המנהל לשומר וצרח עליו שנתן לא׳ את המספר שלו. א אמר שהוא איננו יכול לחזור שוב ושוב וכל פעם הוא מגלה שלא תוקן. בשלב זה (ותוך כדי שהשומר משוחח עם המנהל) אמר א׳ לשומר שיאמר לו כי הוא יוצא כעת מהמוסך ואם יקרה לו משהו כתוצאה מהרכב התקול הוא יתבע אותו. המנהל הגיש תלונה על א בטענה ש א' איים ״להרוג אותו״. שהיא כמובן טענה שקרית שלא נבראה כלל. ייתכן כי השומר גם לא שמע נכון ואו שיקר בעצמו. מה עושים במצב כזה? כאשר ל-א' אין כל טענה להוכיח מלבד זה שהוא יודע שאמר רק שאתבע אותו. תודה מכל הלב על המענה.
יוסף שלום,
מדובר בשאלה פרטנית שחורגת מגדר הייעוץ הכללי שניתן בפורום זה.
נא פנה לייעוץ פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
053-9428974
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יניב שלום, רוב הסיכויים שהתיק ייסגר מחוסר עניין לציבור או בהסדר מותנה. אין הבדל משמעותי בין השניים ושניהם נחשבים לרישום משטרתי פנימי אשר חשוף בעיקר לגורמים ביטחוניים או לצורך סיווג ביטחוני. ההבדל היח...
המשך תשובה