שלום רב, ב 9/3 חניתי בתל אביב, וביצעתי את השיחות הבאות: 1. 08:47- עדכנתי פרטים במנוי 2. 08:48-שוחחתי עם נציגת "פנגו" לוודא שהפרטים נקלטו, וביקשתי להפעיל חנייה, היא אמרה שהיא לא יכולה לעשות זאת עבורי, ושאני אחייג שוב. 3.חייגתי שוב להפעיל חנייה ע"י חיוג למוקד ולחיצה על מקש 1. 4. חייגתי שוב לוודא שהחנייה הופעלה (על ידי האזנה למענה הקולי השואל אותך "אם ברצונך לסיים חנייה", מכאן הבנתי שהחנייה הופעלה) בסופו של יום החנייה לא הופעלה, קיבלתי דוח, ופנגו טוענים שניתקתי את השיחה. מבחינת אסמכתא שפנגו הציעה לי: 1. שחייגתי למערכת, ביצעתי שינויים, ובאותה שיחה ביקשתי להפעיל חנייה, ולא לחצתי על מקש 1, אלא ניתקתי את השיחה. 2. הם אמרו שהם יכולים להביא לי את אסמכתאות נוספות: א. אסמכתה לכך שבוצעה שיחה עם נציגה ב. אסמכתא לכך שבוצעה שיחה (לאחר "הפעלת" החניה) ב 08:49 שיחה קצרה שנותקה די מהר. (זו השיחה שבה המענה אישר לי שהחנייה בתוקף). כשביקשתי לדבר עם מנהל, לא חזרו אליי, ביקשתי שוב ונראה מתי יחזור. כמו כן ביקשתי לתקן את האסמכתא היחידה שנשלחה, וביקשתי שירשמו שם שרק לטענתם השיחה ותקה, ולטענתי השיחה לא נותקה ובוצעה הפעלת חנייה. הם סירבו ואמרו שהאסמכתא לא תוכל להיות מתוקנת ושאני יכולה להוסיף בכתב ידי את מה שאני טוענת. הם סך הכל כותבים את מה שהמערכת הממוחשבת קלטה. (למרות שלטענתי זה לא מדוייק כלל.). מה היא עצתך? האם לפעול לקבל את כל השיחות המפורטות, על מנת להציגם בפניי עיריית תל אביב כדי לבקש ביטל דוח החנייה? האם לדרוש מפנגו דיוק הולם באסמכתאות. ובאילו אמצעי תקשורת רצוי להשתמש על מנת להשיג את ביטול הדוח. זה לא הוגן שאשלם על דבר שאן ביצעתי+ווידאתי בשיחה נוספת, שאין עליה תיעוד תוכן.
אכן סיטואציה בעייתית. אני מציע לשלוח בקשה לביטול הדוח תוך צירוף המסמכים שציינת ולציין כי עשית כל מה שנדרש בתום לב ואת סברת והסתמכת על הנתונים הקוליים בדבר התשלום עבור החניה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר