שלום, הנני עובדת כמזכירה במקום ששייך לעירייה, מנהל המקום הינו עובד עירייה, בפועל אני עובדת במקום 5 שנים, אולם במשך שנתיים ראשונות קיבלתי שכר מהמתנ"ס ואילו בשלוש שנים אחרונות הנני מקבלת שכר מהעירייה. במשך כל השנים הללו אני נחשבת מבחינתם כעובדת "זמנית", לפי שעה. מה שאומר שמונעים ממני אפשרות להתקדם, לקבל תוספות שכר שאחרים מקבלים, לצאת להשתלמות, אפילו מתנות לחג בד"כ לא נותנים כי לא גובים ממני מס וועד. המזכירה שהיתה לפני בתפקיד הייתה עובדת עירייה קבועה. יש תקן למזכירה בסדנה אך לי לא נותנים אותו. אני מרגישה ויודעת כמעט בוודאות שמפלים אותי לרעה ושחוק שוויון זכיויות בעבודה בהחלט לא עובד כאן. האם יש חוק שעובד ברשות המקומית יהייה עובד זמני עד 12 חודשים ולאחר מכן המעסיק חייב להכניסו לעבודה כעובד קבוע? מה אוכל לעשות כדי לקבל את הזכיויות שלי? תודה
העניין מורכב מדי בכדי לענות באמצעות הפורום.
אני מציע לך לפנות לייעוץ משפטי ספציפי על מנת לבחון את זכויותייך.
בכבוד רב,
שי טל, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ארנסט גדייב
053-7105230
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר