לחברי הפורום שלום רב, אישתי עובדת בחברה קבלנית המספקת שירותי מוקד מכירות לאחת מחברות הסלולר הגדולות. יש להם בעבודה שני מסלולים: רגיל, ו TOP, TOP אומר שכאשר נכנסת שיחה והמספר לא מזוהה כמספר ששייך לחברת הסלולר המדוברת אז הוא מועבר לנציגות ה- TOP (כי כנראה הלקוח אכן רוצה להצטרף לחברה), אך אם השיחה מזוהה כמספר של לקוח בחברה אז הוא מועבר לנציגות רגילות מכיון שיש סיכוי סביר שהוא צריך את השירות ולא את המכירות, ורק מחוסר סבלנות הוא מתקשר למכירות, ואכן רוב השיחות של נציגות רגילות הם שיחות העברה לשירות. אם היו קרטריונים ברורים מתי נציגה מקבלת TOP אזי היה שיוויון, אך העניין נתון ל"שיקול דעת ההנהלה" שיש לה החלטות לא כ"כ מוסברות (לדוגמא: היה נציג חדש, שביומו הראשון קיבל TOP) - האם זה חוסר שיוויון תעסוקתי? כי לTOP יש הרבה יותר שיחות מכירתיות - והן אכן סוגרות הרבה יותר עסקאות - דבר שמשתקף בתלוש בעוד כמה אלפים. תודה.
הפליה צריך שתהיה על רקע מסוים, כגון: דת, גזע, מין וכו'..
במקרה שתיארת אכן ישנה העדפה, וייתכן שגם לא הוגנת, אך לא כזאת העולה כדי הפליה עפ"י הדין.
בברכה,
שי שרון אידגה, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ארנסט גדייב
053-7105230
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר