שלום רב, לפני כמעט שנתיים שמנו לב לרטיבות בקירות ועובד, בסמוך לרצפה בקומה הראשונה של הבית. פנינו לחברת ביטוח, הגיע צוות לאיתור נזילות ללא ציוד איתור, וקבעו שבמקום שביקשנו לבדוק, אין שום נזילה ובכלל אין צנרת. המצב של הקירות הלך והחמיר, נהיה ריח חזר של עובש גם בארונות. פנינו שוב פעם לחברת ביטוח. הגיעו למדוד רמת הרטיבות שיצאה הרבה יותר גבוהה מהמותר. לאחר מכן שוב שלחו מאתר וגם שמו מכונה לשאיבת מים. המאתר מצאה נזילה אחת שלאחר מכן תוקנה. למרות זאת, ולמרות המשאבה המופעלת לאחר יותר מחודש הרטיבות לא פחתה. הגיע מאתר נוסף, מצא שיש נזילה בנקום אחר, זה לא סיפק את חברת הביטוח והם שלחו שוב את המאתר שהיה בפעם הראשונה, שקבע שאין עוד נזילות. בגלל הבדל הגרסאות נשלח שמאי, שהזמין עוד מאתר נוסף, שאמר שיש מלא מים מתחת לבית, אבל לא בדיוק הצליח למצוא את הנזילה. היום הגיעו להחליף את הזנרת ע״פ הערכה של המאתר האחרון. בסופו של דבר, אחרי שפתחו את ריצפה בכמה מקומות ושברו קיר בחדר ארונות אותרו שני פיצוצים בצינורות דווקא באותו המקום שלפני שנה וחצי קבעו שאין שם נזילה ואין שם צנרת. אנחנו כבר שלושה חודשים עם שואב מים, שגם גורם לאי נוחות גדולה - מטרד רעש וצינורות בכל הבית, וגם צורך חשמל. הבית עכשיו עם הרבה מקומות שהריצוף שבור והחול עדיין מאוד רטוב. חברת ביטוח מסרבים להחליף את החול ולעשות ריצוף חדש. נאמר לנו להמשיך ולהפעיל את שואב המים. איך ניתן לתובע את חברת הביטוח גם על רשלנות, גם על נזק משמעותי לבית שיכול היה להיחסך וגם על עוגמת נפש? בגלל חוסר המקצועיות של המאתרים יש צורך כרגע להחליף לא רק את הריצוף אלא גם את המטבח, כי כל הארונות מסריחים מעובש.
שלום רב,
הנך מוזמן להגיע לפגישת ייעוץ על מנת לברר אפשרות הגשת התביעה.
בברכה,
קליה ליפקין, עו"ד
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר