שלום רב, הייתי מבוטח ביטוח מקיף כולל שירותי גרירה אצל אחת החברות לאחר מספר ימים הזדקקתי לגרירה והתקשרתי למוקד של חברת הביטוח שם לא ידעו לאיזה חברת גרר אני משויך והציעו לי להתקשר ל 3 חברות שונות לאחר שאף אחת מהחברות לא אישרה לי שאני מבוטח גרירה אצלהם התקשרתי שוב לחברת הביטוח והם שלחו אותי לגרור דרך חברה מסוימת אשר ביקשה ערבות כרטיס אשראי לאחר מספר חודשים קיבלתי חיוב בכרטיס האשראי על סך 550 שח, בפניה לחברת הביטוח מכחישים וביקשו את האישורים הבאים 1. תיעוד שיחות לחברת הביטוח - נשלח לחברה 2. אישור תשלום למוסך לתיקון התקלה - נשלח לחברה 3. אישור תקינות הרכב לפני תחילת הביטוח - לא נשלח המנהלת היקרה בחברת הביטוח לא חוזרת אלי מזה כשבועיים יש עילה לתביבה? מה עושים?
אלעד שלום,
בהתאם לאמור בפנייתך אכן יש מקום להגיש תביעה.
המלצתי כי תגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות - אין צורך בעורך דין ולחברת הביטוח אסור לשלוח עורך דין חיצוני אשר ייצג אותם.
בהצלחה.
דורון קמיר
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר