פניתי לחברת ביטוח והתבקשתי לספק מסמך רפואי מסויים את והצהרתי בפני הנציג שאת המסמך יהיה לי רק בסוף אוקטובר והוא אמר לי שאין בעיה וברגע שאני מספק את המסמך אהיה מבוטח רטרואקטיבית ללא צורך בתקופת אכשרה ואכן סיפקתי את המסמך בסוף אוקטובר כמצופה. עכשיו הם מתנערים ממני במפגיע ודורשים תקופת אכשרה חדשה. כאילו הנציג הטעה אותי וכל מיני (יש לי הקלטה של השיחה בו הנציג מצהיר בפירוש שאהיה מבוטח רטרואקטיבית) איך לדעתך אם בכלל ניתן לפעול?
שלום רב,
פנה למשרדנו בטלפון שמצויין בעמוד שלי באתר
בברכה,
קליה ליפקין, עו"ד
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר