שלום, ברשותי ביטוח מוצרי חשמל, עקב תקלה בטלוויזיה פניתי לחברת הביטוח לצורך תיקון התקלה, לאחר הגעת הטכנאי נמסר ע"י הטכנאי/חברת הביטוח שהתקלה הינה בכרטיס הפיקוד. כמו כן נאמר לי כי התקלה במכשיר נגרמה עקב חיבור ציוד קצה לא תקין לכניסת שקע HDMI בטלוויזיה – וכי מצב זה לא מכוסה בביטוח לטענתם עפ"י כתב השירות. להלן כתב השירות: השירות לא יינתן במקרה של תקלה שנגרמה כתוצאה מפגעי טבע, שריפה, מכרסמים, חדירת נוזלים, תקלה במזיד, שיבושים ברשת החשמל, ריקבון, קורוזיה, חלודה, שבר וצבע, כמו כן: לפלסטיקה, פח, זכוכית, גומיות, אטמים, נורות, חומרי בידוד, רצועות, דלתות, צירים, תוף/דוד ואביזרים נלווים, וכן למכשירים שלא נרכשו בארץ ו/או שנעשה ניסיון לתקנם ע"י מי שלא הוסמך לכך ע"י החברה ומוצרים שנועדו לשימוש מסחרי. צנרת בכללותה, פירוק והרכבה, דליפה ואיתורה, ניקוי סוללה, דליפות פנימיות ומייצר קרח. האם יש מקום לתבוע את חברת הביטוח ? תודה מראש, יואב
שלום יואב,
יש לבדוק את תנאי הפוליסה.
בברכה,
קליה ליפקין, עו"ד
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר