לפני כשבוע פגע בי אוטובוס של חברת דן. יצרנו קשר עם החברה, הנהג הודה וכל המסמכים הועברו לידי החברה. במהלך השבוע האחרון לא ניתן להשיג את מחלקת הביטוח וכל מחלקה בה יש מענה אנושי חוזרת ואומרת כי הם ישלחו להם הודעה והם יחזרו אליי. בינתיים הרכב מושבת כשבוע ללא כל מענה מצד החברה. האם יש מקום לתבוע על: 1. עוגמת הנפש הנגרמת לי 2. הזמן שאני משקיע בניסיון יצירת קשר עם החברה? 3. עלות הנסיעות בתחבורה הציבורית בזמן שהחברה מתעכבת? תודה רבה על העזרה!
יותם שלום,
כן יש מקום.
בהצלחה, דורון קמיר
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר