שלום, לפני כשלושה חודשים בן הזוג שלי ביטל את כרטיס האשראי ממנו שילם את פוליסת הביטוח. כאשר התקשרו לחייב אותו על אותו החודש, ביקש לשלם על החודש באמצעי תשלום אחר ולבטל את הפוליסה. בתגובה התבקש לשלוח פקס המסכם בכתב את הבקשה הזו. הפקס נשלח. היום התקשרו אליו בטענה שלא הגיע אליהם שום פקס בבקשה לביטול, וכי הוא חייב לשלם 1400 שח בהעברה בנקאית. ומעבר לכך הוא זכה ליחס מזלזל וחצוף מצד הנציגה שהתקשרה אליו. האם ישנה דרך לעזור לבן הזוג שלי? אני מניחה שהשיחה שבה הוא מבקש להפסיק את השירות מוקלטת אצלם אך לצערי לנו אין הוכחה לכך שהפקס הזה נשלח (היות ונשלח מחנות כלשהי ולא מביתו)
רוני שלום,
מאחר וביטוח הוא חוזה לכל דבר ועניין בביטוח יש לקבל על כך אישור בכתב כי המבוטח אכן רוצה לבטל את הביטוח. לכן חברת הביטוח דורשת מסמך כתוב.
במידה ולא היה מגיע מסמך כתוב לחברת הביטוח והיה קורה מקרה ביטוח הרי שניתן היה לטעון כי הפוליסה לא בוטלה כדין והביטוח חל.
אשר על כן, ככל ואין לכם דרך להוכיח כי שלחה בכתב בקשה לביטול לדעתי יש קושי בביטול ואי תשלום.
בהצלחה, דורון קמיר
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר