שלום רב, אני מיוצגת ע"י עו"ד בתהליך שהיה ארוך ומיגע מול המוסד לביטוח לאומי וכעת ומשנסתיים תיק זה ממשיך התהליך מול חברת הביטוח. בגדול אינני מרוצה מהתנהלותו של עו"ד מסיבות רבות אך העיקרית שבהן היא שהוא אינו סובלני ואינו משתף אותי בתהליכים על אף בקשותיי הרבות. אם אני מנסה פעם בכמה זמן לשאול שאלה רלונטית הוא מתעצבן ומגיב בצורה מאוד לא נעימה ומבקש שאשלח לו את כל השאלות במייל. רק כאשר מדובר בתשלומים אז הוא הופך נעים ונינוח. כעת כאמור התחיל שלב התביעה מול חברת הביטוח כאשר היה כבר דיון בבית משפט, חברת הביטוח אמורה להמציא תוך פרק זמן שנקבע את טעוניה והוא אמור להגיב. ביקשתי לעבור גם על טיעוני חברת הביטוח לשיגיעו אליו וכמובן לקרוא לפני שהוא משגר את תגובתו ואף להיות מעורבת בה במידה ויהיה לי מה להוסיף, ועל סמך ההיסטוירה המשותפת אני מניחה שיהיה לי מה להוסיף שכן אני מכירה את השתלשלות העינינים בתיק על בשרי מה שנקרא. הוא אמר שאינו מתכוון לשתף אותי בקו הפעולה שלו???? וכ"כ הנראה יראה לי רק את התגובה שישלח להם. מה זכויותי מולו במקרה זה? האם זה חוקי ? האם ישנו סעיף בחוק שמחייב אותו לערב אותי? בכל זאת אני הלקוחה וזו דרשתי... אודה לכם על תגובתכם המהירה בברכה, ללי
לילי שלום
לעורך דין יש חובת נאמנות ללקוח, ככל ואת מבקשת מעורך הדין לקבל מסמכים הרי שאת זכאית לקבל אותם.
המשך יום טוב,
דורון קמיר, עו"ד
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר