חברת האשראי דורשת הפעלת הביטוח ע"י יצירת קשר טלפוני המודיע על הנסיעה לחו"ל. לא התקשרתי להפעיל את הביטוח ונזקקתי לטיפול רפואי יקר במיוחד הכולל אשפוז למשך כשבועים ופינוי מוסק. האם יש דרך לחייב את הביטוח לשאת בעלויות למרות אי ההתקשרות קודם לנסיעה. שהרי הביטוח הינו חינמי ולא ברור מה משנה אם התקשרתי או לא?
חיים שלום
ככל ולא הפעלת את הביטוח הרי שהכיסוי לא נכנס לתוקף.
הסיבה להפעלת הביטוח היא פשוטה - בפועל לא כל אדם שיש לו כרטיס אשראי נמצא בחו"ל, אלא מדובר חלק קטן מאוד מתוך כל בעלי הכרטיסים, חברת האשראי דואגת לבטח את מי שמודיע לה וכן זה לא נכון להגיד שבכל מקרה יש ביטוח שכן המדובר על ביטוח חינמי, שכן ככל לא היה צורך להודיע על יציאה לחו"ל הרי שכלל הלקוחות שיש להם כרטיס אשראי היו מובטחים והפרמיה בגין כך היתה יקרה ולא חינם.
בהצלחה, דורון קמיר
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר