שאלה אדם זכאי עניינית/עקרונית לביטוח פיצוי סיעודי 1.1.00 כשהוא עונה על המבחנים של ביטוח לאומי דרגה ב': סוגרים+1 נקודה על הלבשה- "מתקשה במידה רבה". בחלוף כמעט 3 שנים 1.7.02 זוכה עי ביטוח לאומי לניקוד גבוה הרבה יותר אחרי שמצבו החמיר מאד. האם חברת הביטוח יכולה לטעון שאיחור בהגשת התביעה אליה באותו מועד, גרמה לכך שאינה יכול לבדוק בעצמה את מצבו ב 1.1.00 הנ"ל.? האם זה מה שהם בדרך כלל עושים? אבקש תשובה קנקרטית ככל שניתן. תודה
צביה שלום,
לחברת הביטוח יש את הזכות על פי חוק חוזה ביטוח לבדוק את חבותה, האם האדם אכן עונה להגדרות מקרה הביטוח או שלא.
ככל ולא הודעתם בזמן לחברת ביטוח, הרי שפגעתם בזכותה של חברת הביטוח לבדוק את זכאותה ולכן חברת הביטוח יכולה לטעון טענה זו.
יחד עם זאת היית ממליץ להגיש תביעה כנגד חברת הביטוח ולנסות להוכיח את מקרה הביטוח עם ידיעה שקיים סיכון כי בית המשפט ידחה את תביעה ויקבל את טענת חברת הביטוח.
בהצלחה,
דורון קמיר
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר