לפני כשלושה שבועות פניתי לחברת הביטוח איילון דרך סוכן ביטוח וביקשתי לפדות פוליסה פיננסית. הסוכן אמר שתוך 4 ימי עסקים הכסף יהיה בחשבון הבנק שלי. היום, לאחר שעברו 19 ימים (14 ימי עסקים) - הכסף עדיין לא בחשבון שלי. במשך כל הזמן הזה לא הצלחתי להשיג את שירות הלקוחות של החברה אפילו פעם אחת (!). וגם סוכן הביטוח מספק לי תשובות בלתי מספקות. אני מניח שהכסף יגיע בסופו של דבר, אך שאלתי היא מהן זכויותיי? האם אני יכול לתבוע את חברת הביטוח על האיחור ועוגמת הנפש?
אהרון שלום,
בהתאם לחוק חוזה ביטוח על חברת הביטוח לשלם למבוטח תוך 30 ימים מיום קבלת המסמך האחרון שהתבקש על ידם.
מעבר למועד זה ככל וחברת הביטוח אינה משלמת הרי שניתן להטיל עליה ריבית ענושית, המדובר בריבית דריבית!!
בהצלחה.
דורון קמיר
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
פוליסה פיננסית משווקת ומקודמת על ידי סוכני הביטוח כאמצעי חיסכון בעל נזילות גבוהה (תוך 4 ימי עסקים). האם סוכן הביטוח הונה אותי?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר