שלום, הייתי מעורב בתאונת שרשרת כשנכנסו בי מאחור בפקק, הנהג שהתחיל את תאונת השרשרת לקח על עצמו את האחריות לתאונה וחברת הביטוח שלו היתה צריכה לשלם על תיקון הרכב, תיקנתי את הרכב במוסך מורשה ונתתי צ'ק דחוי ל90 יום, לצערי עברו כבר יותר מ 110 יום ועדיין לא קיבלתי את הכסף על התיקון מחברת הביטוח של הנהג שהתחיל את תאונת השרשת, ולכן הצ'ק שהפקדתי מומש ונכנסתי בעקבות כך למינוס. בהתחלה החברת ביטוח טענה ששלחה את הצ'ק אבל טעתה בכתובת ותשלח צ'ק חדש, מאז עברו כבר קרוב ל3 שבועות והצ'ק עדיין לא הגיע. מה עלי לעשות? האם עלי לתבועה את חברת הביטוח של הרכב הפוגע?
דימה שלום,
עצתי לך לגשת פיזית לחברת הביטוח למחלקת שירות לקוחות ולהסביר את השתלשלות העניין ולבקש לקבל המחאה במקום !
המשך יום טוב,
דורון
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר