שלום, אנחנו מבוטחים בחברת ביטוח גדולה (לא סוכן פרטי). לפני ארבעה חודשים פגע נהג ברכבנו, נתן את הפרטים, ובהתאם להנחיות הביטוח- הזמנו שמאי ותיקנו. הבעיה היא שהרכב הוא שכור (שלמה סיקסט), הם טוענים שהם לא מוצאים את הנהג (?) ושהוא לא אישר את הפגיעה. חברת הביטוח אמרה שהמצב שבו אנחנו תובעים חברת השכרה הוא בעייתי, כי אין להם מגבלת זמן (בניגוד לחברת ביטוח) להחזיר תשובה. בינתיים שלחנו מכתב התראה מעו"ד, שגם הוא לא עזר. בעוד חודש וחצי נגמר לנו הביטוח, ונצטרך לחדש- מתלבטים מה לעשות. האם כדאי לפנות לתביעות קטנות מול שלמה סיקסט? (הביטוח ממש לא עוזר לנו...) אם אנחנו מחדשים את הביטוח בחברת הביטוח, האם הם יכולים לומר לנו שהם לא רוצים לחדש לנו, או להעלות את הפרמיה? או שעדיף כבר לתבוע את חברת הביטוח שלנו (ולהבין שזה מעלה את הפרמיה בשנים הבאות?) תודה על כל עזרה. איילת
איילת שלום רב,
תמיד קיימת האופציה לפנות בתביעה לפוליסה שלכם, אך יש לזכור כי לאחר הגשת התביעה לא תתקבל במשך 3 שנים הנחת העדר תביעות!!
ככל והאחריות לתאונה רכן רובצת על נהג שלמה סיקסט הרי שאני ממליץ לפנות ולהגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות, הטענה כי חברת הביטוח לא מאתרת את הנהג תפעל לרעתם ויכולה אף להכריע את המשפט לטובתכם.
בהצלחה,
דורון קמיר
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר