אנחנו המוכרים של הדירה. מתי נצטרך לחתום על מסמכים לטובת הבנק המלווה לרוכש לצורך משכנתא? על אילו מסמכים נצטרך לחתום? האם כל המסמכים או חלק מהם אמור להישמר בנאמנות אצל המוכרים כמו יפוי כוח בלתי חוזר להעברת הזכויות? או שניתן למסור לקונה את כל המסמכים לבנק מייד עם החתימה? 2). איך מחשבים פחת על דירת מגורים שהושכרה והיתה זכאית לפטור ממס הכנסה? הדירה נרכשה בשנת 2000. 3). האם קיים נוסח אחיד ליפוי כוח בלתי חוזר להעברת זכויות בנכס? הקונה העביר למוכר נוסח מסוים שונה מהנוסח הרגיל, האם מסוכן לחתום?
השאלה מתייחסת לעסקה ספציפית,. ולא ניתן לענות עליה ללא בדיקת מסמכים. עוה"ד שמייצג אתכם במכירה, אמור לתת לכם תשובות לכל השאלות ששאלתם .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אסף אלקוני
053-9428881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ההליך הבסיסי הוא הסכם הלוואה , אשר יבטיח כי בעת מכירת הדירה , או בעת פרידה בין בני הזוג ( חס וחלילה)- הכספים יחזרו להורים . כדי לתת יתר תוקף להסכם , אפשר לשקול רישום משכנתא ( במידה ואין משכנתא מגורם ...
המשך תשובה