היי, הקופה בה אני מבוטחת מפרה את זכותי לחיסיון רפואי במה שהחל כשגגה של רופאת משפחה שהקלידה אבחון ישן של רופא מקצועי מאז הוא מופיע בכל הפניה, לכל נותן שירות של הקופה חשוף לכל תחת הקטגוריה "היסטוריה רפואית, בעיות פעילות". אין מדובר במחלה או בעיה שיכולה להשפיע על בריאותי, על בריאות האחרים, אין טיפול. פגם. מדובר במשהו אישי שעל פי חוק לא אמור להיות גלוי לכל. אבל הוא גלוי כבר שנים לכל רופא, טכנאי ופקידה. לפני כחודש פניתי בכתב ודרשתי מקשרי הלקוחות להסיר לאלתר את האבחון, משלא נעניתי כלל יצרתי קשר טלפוני והבהרתי שתשלח תלונה למשרד הבריאות ואתבע אזרחית. קיבלתי הודעה שהעניין בבירור. מאז לא נעשה דבר. המבוכה, הסטרס, התסכול וחוסר האונים רק גוברים. התלוננתי במשרד הבריאות. ברצוני לתבוע את הקופה היות ולא רק שהפרו בבוטות את זכויות שלי, במקום לכבות את השריפה מיידית לא נעשה דבר. בכל רגע שעובר עוד ועוד אנשים מפרים את זכותי לחיסיון רפואי. הבנתי שמדובר ברשלנות רפואית. אין בעיה להוכיח שכבר שנים החיסיון שלי מופר והקופה לא עושה דבר. אני מעוניינת לתבוע, א. נכון לעכשיו עושה רושם שרק כך אוכל להסיר את הממצא המביך. ב. ברצוני שישלמו עפי חוק על הפגיעה המתמשכת בי בשל התנהלותם המבזה והכושלת. שלחתי למס' משרדי עו"ד בקשה לייצוג, זולת משרד אחד שאמר שאינם מתעסקים בתחום, לא יצרו עימי קשר. אין בעיה להוכיח שחור על גבי לבן שיש פה עוול. אין בעיה להוכיח שעדיין לא טיפלו בעניין. מהקופה לא יצרו עימי קשר מאז. האם מדובר בתביעה אבודה מראש? האם אין לה היתכנות? מה אפשר לעשות?
שוש שלום,
פנייתך חורגת מעניינו של פורום זה העוסק ברשלנות רפואית בלידה.
מוצע לפנות לייעוץ פרטני.
בברכה,
עו"ד אורי דלאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי דלאל
053-8007581
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
קרנית שלום, כדי לבחון עילת לתביעה רשלנות רפואית יש לבחון את מכלול הנסיבות והעובדות ולעיין במלוא המסמכים הרפואיים. ככל שלא נמסר לך מידע מהותי על ההליך ולא ניתנה הסמכה מדעת שלך ייתכן וקיימת עילת תביע...
המשך תשובה