שלום, אני עובד בשירות לקוחות טלפוני וברצוני לעזוב. האם אי עמידה ביעדים שהמעסיק מציב לי תהיה סיבה מספיק טובה למעסיק לא לשלם לי פיצויים? לדוגמא, אם אני אמור לקבל 8 שיחות בשעה ואני מקבל רק 1 נניח בכל מקרה אני "נענש" על אי עמידה ביעדים בתמריץ שאני מקבל כל חודש, אז האם המעסיק יכול להחליט שזה עונש לא מספיק? ולמנוע ממני פיצויים? תודה מראש, ארטיום
אי עמידה ביעדים לא מהווה עילה לאי תשלום פיצויי פיטורים. מה גם שהסמכות לשלילת פיצויי פיטורים נתונה לבית הדין לעבודה ולא למעסיק.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר