שלום רב, מזה כ3 חודשים מנוכים ממשכורתינו כספים לתשלומי החובה ולזכויות הסוציאליות,אך בפועל אינן מועברות ליעדם, כמו כן החודש שולמה רק מחצית המשכורת,עד עתה 15/5,לפני כשבוע וחצי כתבה מנהלת החשבונות שלנו מכתב התראה למעסיק (בשמה בלבד) לפני התפטרות כדין פיטורים ובעקבות כך היא קיבלה הוראה להעביר לעצמה את הזכויות הסוציאליות שלה בלבד ולא לספר על כך לאף אחד. האם מכתבה תקף גם לגבי שאר העובדים בחברה והאם ניתן לעשות משהו? בברכה
מכתבה תקף לעצמה ולא לשאר העובדים, שהמלצתי היא לכתוב במיידית מכתב למעסיק בנושא הסדרת הזכויות.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר