שלום רב, פוטרתי בתאריך 30.6.19 ובתאריך 17/7/19 הועבר לחברת הביטוח טופס 161 "הודעת מעביד על פרישה מעבודה של עובד" ומכתב פיטורין חתום על ידי המעסיק. כעבור כמעט חודשיים כאשר נוכחתי לדעת שעדיין לא קיבלתי את הפיצויים, פניתי לסוכן הביטוח שמטפל בענייני והוא שאל האם שלחתי לו טופס "בקשה למשיכת כספים מהראל פנסיה". כמובן שעניתי שלא !!! מאין לי לדעת איזה טופסיאדה עלי לשלוח, אם הסוכן הנפלא לא טרח עד כה לומר.... אשמח לדעת מה אומר החוק בעניין והאם סוכן הביטוח היה מחוייב לתת את כל הפרטים והמידע על הטפסים עוד בחודש יולי כשהעברתי לו את מה שביקש? תוך כמה זמן מרגע הגעת הטופס החדש הוא מחוייב להעביר לי את פיצויי הפיטורין ? כאשר כאמור עברו כמעט חודשיים מרגע קבלת הטפסים הראשונים שהוא ביקש לקבל. האם אני יכולה לתבוע את חברת הביטוח הראל על התנהלותה ? למי ניתן להתלונן על ההתנהלות המבזה הזאת ?
לצערי, היה עליך לברר מיד עם ההתחלה ולא לחכות חודשיים.
סוכן הביטוח אף הוא היה אמור לדווח לך, היה ושלחת את הטפסים דרכו.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר