אישתי סיימה לעבוד ב15.10.17 ולאחר שהופקדה משכורת אוק' היא ביקשה למשוך את כספי הפיצויים ממגדל ועד עכשיו זה בתהליך. אני אנסה להסביר בקצרה : הסכום שהיה כתוב בתלוש לא היה חופף לסכום הפיצויים אצל מגדל וגם אחרי שהרואה חשבון שלח להם פעמיים את ההפקדות עדיין לא הייתה חפיפה. רק לאחר כחודש התברר שהסוכן של מגדל החתים את המעסיק על 6 אחוז לפיצויים במקום ל8.3 ואפילו כשהרואה חשבון שלח לו מייל, ביום החתימה, שצריך לשנות את האחוזים הוא לא שינה. אחרי שהבנו שהסוכן לא שינה שלחנו שוב למגדל טופס חדש עם האחוזים הנכונים בכדי שהם יעבירו את הכספים לקופת הפיצויים. כל התהליך הזה נמשך מנוב' עד עכשיו ועדיין לא קיבלנו את הכספים. חשוב לציין שלא יכולנו לשלוח טופס 161 כל עוד אין חפיפה של הכספים כמו בתלוש האחרון. האם אפשר לבקש פיצוי ממגדל על התהליך הארוך הזה?
כמובן שניתן תמיד לבקש פיצוי ולכל היותר תקבלו דחיה
יחד עם זאת צריך לקחת בחשבון כי תוחלת תביעה בעניין זה נמוכה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
האם לחכות לסיום התהליך ורק אז לבקש או כדאי כבר עכשיו לדבר עם מנהלת השירות במוקד ולבקש אותו?
תודה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר