אני עובד בחברה כשנתיים הם משלמים לי פנסיה החל מחודש 14, פניתי במכתב במייל אל מנהלי החברה לאחר התייעצות כאן וביקשתי השלמה רטרואקטיבית שתחל מחודש שביעי לעבודתי. שוחחתי עם מנהל הכספים שלי ,הוא אישר טלפונית שכך יבוצע,אישרתי לו להוריד את הצד שלי בתשלום אחד. סיכמנו שיצבע זאת במשכורת הבאה (כחודש מהמכתב). הסכמתי כמובן. הגיע מועד החיוב והינה עבר חודש והם לא העבירו לי את התשלומים אלא העבירו רק חודש רגיל ולא תשלומים רטרואקטיבים. אודה אם יוסבר לי איך כדאי לנהוג מולם היות ואם אסיים את עבודתי בעבודה ארצה להיעזר בתשלומי אבטלה עד שאמצא עבודה אחרת. אודה אם יפורט התהליך הרצוי, לרבות מכתב (מתי ואיך) תביעה (מתי ,איך,מול מי ) אבטלה (איך ומה זכויותי במצב שכזה). כמו כן בהנהחה ואעזר בשרותי עו"ד האם אקבל במידה ואזכה בביה"מ את ההוצאות חזרה מהם? תודה
פורום זה נותן מענה לשאלות בסיסיות ולא מהווה יעוץ פרטני כפיש אתה מבקש.
הנך מוזמן לפנות לייעוץ אישי על מנת לקבל תשובות מפורטות כבקשתך לשאלותיך.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר