אני מנהלת בארגון כאשר תחתיי עובדת מזכירה שיוצאת לחופשת לידה לתקופה ארוכה. לאחרונה הוחלט לא להביא לה מחליפה ולהעביר אלי את כל עבודתה בטענה כי הפעילות במחלקה שלי ירדה. אינני מעוניינת לחזור אחרוה ולבצע עבודות מזכירות כגון צילומים וכו'. אין לי בעיה לעזוב את מקום העבודה שכן אינני מרוצה בכל מקרה אך חבל לי להפסיד פיצויים ודמי אבטלה. מה אני יכולה לעשות? האם זה הרעת תנאים? אם לא, האם אני יכולה להתנגד לשינוי הזה? זקוקה מאד לעצתך יום טוב
אכן, שינוי בתפקידך הארגוני מהווה הרעת תנאים. עליך ליידע את המעסיק על הרעה זו, ולדרוש להמשיך לעבוד כרגיל. היה ולא יישנה את החלטתו תוכלי להתפטר ולקבל את מלוא תשלום פיצויי הפיטורים.
ממליצה לך לפנות לייעוץ אישי טרם נקיטת צעד כלשהו.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר