שלום רב. שמי רבקה לפני למעלה מחצי שנה הודעתי על כי רכשתי כרטיסי טיסה לקנדה לחודש בתגובה לכך אחראית הישירה שלי נתנה לי אישור רק לשבועיים וחצי . בעקבות זאת שינית את כרטיסי הטיסה שלי למועד שניתן אישור ולילדי ואמי שאמירים היו ליסוע איתי לא החלפתי. בהמשך אחרי שכבר עברו 14 ימים החלטתי בכל זאת ליסוע עם הילדים לחודש ובשל כך שיניתי כרטיסים למועד הישן . לאחר מכן פניתי כבר להנהלת המוסד כדי שיאשרו לי טיסה לחודש ליפנים משורת הדין כי נכון לאוטו זמן כבר לא היה ניתן לשנות כרטיסים אלא לרכוש חדשים ל4 אנשים. מה שלא ביכולתי לספוג מבחינה כלכלית כאם חד הורית. נכון לאותו זמן שעות חופש במצטבר עמדו על סך של כ320 שעות. בתגובה לפניה זו אישרו אך ור שלוש שבועות. הסברתי את הבעייתיות שאין באפשרותי לשנות כרטיסים אלא לקנות חדשים. למרות זאת חופשה אושרה רק לשלוש שבועות. לבסוף לאחר חזרתי מחופשה לפי מועד הכרטיסים זומנתי לוועדת שימוע שלבסוף התקבלה החלטה לסיים את העסקתי במוסד זה. מרגע קבלת ההודע לפי מה שנכתב במכתב שישולם לי תמורת הודעה מוקדמת בהתאם לדין. בנוסף נאמר כיכל הזכויות והכספים המגיעים לי ישולמו בהתאם לכל דין. השאלה שלי היא: איך אמורים לשלם את הפיצויים . לפי השיחה עם חשב שכר נמסר כי אך ורק מהבסיסשלי. בנוסף לכך תוך כמה זמן ממועד סייום העסקתי אמורים לבצע גמר חשבון. תודה מראש רבקה
חישוב פיצוי הפיטורים אמור להיות אך ורק מהשכר הבסיסי, יחד עם זאת יש להתחשב בשעות המשמרות ככל השן משלימות למשרה מלאה, יצויין כי תוספת המשמרות בדרך כלל אינה מהווה חלק מהשכר הקובע, מומלץ לבחון את ההסכמים הקיבוציים החלים בענף בעניין זה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר