עובדת 12.5 שנה במקום קבוע בחודש שעבר גם בשיחה וגם בכתב הודיעו לי על הפסקת העבודה - במכתב מצויין הפסקת מתן שירותים עבדתי במקום יום בשבוע - בימי שלישי באופן קבוע ובשעה קבועה - משרד קבוע מגישה באופן קבוע חשבונית קבלה - לא קיים חוזה כתוב מודפס המציין שאני קבלן עצמאי. בעבר סיכמתי בע"פ עם המנהל בפועל דאז - על קבלת פיצויים לפי הסיכום עימו דברנו על 50% מהשכר שאני מקבלת ואותו אני מגישה באמצעות חשבונית קבלה ו2 ימי חופש בשנה הדברים לא זכורים לו - לי באופן אישי זכור שרשמתי באישורו ובכתב ידי את סיכום הדברים שאישרזכור לי שחתם שמרתי את המסמך אך אני לא מוצאת אצלי . הוצע לי ע"י המנהל הנוכחי סכום פשרה - בינתיים לא הסכמתי על כך האם אני זכאית לפיצויים ולפדיון ימי החופשה שנותרו ולא השתמשתי בהם? האם לדעתכם יש מקום לתביעה הרבה תודה אהובה אגסי
שלום אהובה,
לפי דברייך הועסקת באמצעות חשבונית מס/קבלה ולא ע"י תלוש משכורת. יש מקום לבחון אם לא התקיימו בינך לבין המזמין יחסי עובד-מעסיק ולהגיש תביעה בהתאם. מציעה לך לפנות ליעוץ פרטני.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר