פנינו לחברת ביטוח במסגרת ביטוח קבוצתי לקבל דמי ביטוח. התביעה היא לתשלום גמלת סיעוד כנגד חברת הביטוח דקלה שביטחה את אמי בביטוח בריאות משלים לגמלאים במסגרת ביטוח סיעודי קבוצתי. חברת הביטוח מסרבת לשלם וזאת בטענה שאמי הייתה עיוורת עוד לפני שהיא הייתה מבוטחת. נטען כי היא "הסתירה" את המידע הזה מחברת הביטוח. האמת היא שאמי לא הייתה עיוורת בעת רכישת הפוליסה אלא מצבה הרפואי היה של ראיה חלשה. בעקבות אירוע מוחי שאירע לאחרונה, פנינו לחברת הביטוח (מצבה של אמי התדרדר). כיצד חברת הביטוח יכולה לדחות אותנו לאחר שהיא גבתה פרמיות מלאות במשך יותר מ-14 שנה?
אילנית שלום,
לפי המתואר בהודעה, אכן אין כל סיבה לדחיה.
סיגל רייך-הלל, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דניאל שבח משרד עורכי דין
053-6249034
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שירה שלום, למיטב ידיעתי בגלל המלחמה וריבוי פניות נוצרו עיכובים בזמני המענה לפניות. ניתן לבקש זירוז מול מחלקת הסיעוד או פניות ציבור של ביטוח לאומי. במקרים בלתי סבירים ניתן לפנות לבית הדין האזורי לעבו...
המשך תשובה