מזה מספר שנים אני מבוטח בביטוח זהב של קופ"ח מאוחדת הכולל ביטוח סיעודי. בשל עיקול (לא מוצדק) שהוטל על חשבון הבנק שלי לא שילמתי את תשלומי הביטוח במשך כ-6 חודשים. לפני כשבוע הוסר העיקול, ופניתי למוקד מאוחדת על מנת להסדיר תשלום החוב. נאמר לי כי הביטוח שלי הופסק לפני כשבועיים (סוף ספטמבר) וכי נשלחו לי הודעות על כך. עם זאת, טענו כי ניתן לחדש את הביטוח במקביל לתשלום החוב, למעט הביטוח הסיעודי - שנעשה דרך חברת הפניקס. משמעות הדבר מבחינתי היא הצהרת בריאות חדשה והחרגות או דחייה, למרות שעברו רק שבועיים ממועד ביטול הביטוח. ברצוני להדגיש שלא קיבלתי כל הודעה על ביטול הביטוח. מה עושים?
צבי שלום,
הייתי פונה למאוחדת ולהפניקס - סיעוד, בדואר רשום בו תפורטנה טענותייך. כן תטען כי מעולם לא קיבלת הודעת ביטול הפוליסה. לו היתה מתקבלת הודעת ביטול היית דואג לתשלום הפרמיות במועד.
כן תדרוש להחיות את הפוליסה.
תשלח העתק גם למפקח על הביטוח
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דניאל שבח משרד עורכי דין
053-6249034
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שירה שלום, למיטב ידיעתי בגלל המלחמה וריבוי פניות נוצרו עיכובים בזמני המענה לפניות. ניתן לבקש זירוז מול מחלקת הסיעוד או פניות ציבור של ביטוח לאומי. במקרים בלתי סבירים ניתן לפנות לבית הדין האזורי לעבו...
המשך תשובה