חברת הביטוח שולחת נציג/ה לבדוק מצב חולה סיעודי האם נציג זה לא הולך לטובת חברת הביטוח כי חברת הביטוח תעשה הכל רק לא לשלם לחולה את המגיע לו?
יונה שלום,
אכן הבודק/אחות מטעם חברת הביטוח הינם בעלי אינטרס, ולכן יש לקחת זאת בחשבון. רצוי שבעת הבדיקה יהיה נוכח קרוב משפחה מטעם החולה הסיעודי שיפקח כי הבדיקה נעשית כראוי, שיתאר בפני האחות את מצבו האמיתי של הסיעודי וכויו"ב. בכל מקרה אם התביעה נדחית על ידי חברת הביטוח זה לא סוף פסוק. יש לפנות לעורך דין בתחום שיעריך סיכויי התביעה ובמידת הצורך יצרף חוות דעת נגדית של מומחה מטעמו.
בהצלחה,
סיגל רייך-הלל, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דניאל שבח משרד עורכי דין
053-6249034
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גמלת סיעוד ברמה 5 מקנה 22 שעות טיפול שבועיות (יחידות שירות) למעסיקים של עובד זר. ניתן להמיר חלק מיחידות השירות בתשלום כספי. אם ממירים יחידות שירות בתשלום כספי, שווי כל יחידה הוא 215 ₪. כל מי שזכאי ...
המשך תשובה