אמא שלי רכשה ביטוח סיעודי בשנת 1998. בשנת 2008 היא נפטרה וארבעה חודשים לפני המוות היא הפכה לסיעודית. בעקבות הפיכתה לסיעודית, פנינו לחברת הביטוח. חברת הביטוח טענה שהצהרת הבריאות לא הייתה נכונה ומגיעה לאמא שלי רק קצבה של 60% מהסכום. כעת אני רוצה לקבל מחברת הביטוח את הסכומים שלא שולמו. יצוין כי חברת הביטוח טענה שהצהרת הבריאות לא הייתה נכונה בגלל – אמא שלי נשאלה אם היא סובלת מלחץ דם והיא ענתה בחיוב. מדובר בסכום של 18,000 שקלים. חברת הביטוח טענה כי לא היה די לציין בעיות בדם והיה צריך לציין יתר לחץ דם ושני צנתורים שעברה אמא שלי בשנת 1996 (שנתיים לפני רכישת הפוליסה). מדוע שתקה חברת הביטוח כל השנים האלה והאם יש לה קייס?
גרנית שלום,
יכול וניתן להתמודד עם טענות חברת הביטוח ולקבל פיצוי מלא.
יש לראות את התיעוד הרפואי, מכתב הדחיה, והאבחון הסיעודי.
כדאי להיוועץ עם עורך דין בתחום.
סיגל רייך-הלל, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דניאל שבח משרד עורכי דין
053-6249034
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אושר שלום, איני יכול להתייחס באופן פרטני למחלוקת שיש לך עם עורך דינך, שכן איני מצוי בפרטי הדברים. יחד עם זאת, באופן כללי ניתן לציין כי חשוב לדעת האם עורך הדין פעל לאחר דחייה מקרה ביטוח על ידי חברת ה...
המשך תשובה