שלום, בשנת 2003 עשיתי כללית מושלם, לפני שבועיים גיליתי בתשלום הזה כלול ביטוח סיעודי ללא ידיעתי של חברת דקלה. התשלום מתבצע לכללית מושלם, דרשתי להפסקת תשלום ביטוח סיעודי מיידי והחזרת רטרו. כששוחחתי עם כללית ביטלו לי את הסיעודי אך לגבי הרטרו לא נותנים תשובה ומעבירים טלפונים מאחד לשני. את מי אני אמור לתבוע את כללית מושלם או דקלה? (לדעתי את כללית מכיוון שהתשלום להם).
יוסי שלום רב,
כללית ודקלה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דניאל שבח משרד עורכי דין
053-6249034
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראובנה שלום, אין כל בעיה או טעם לפגם לטעון הן לצורך בהשגחה והן לעזרה בפעולות היום יום, ובלבד שהתיאור משקף נאמנה את המציאות. נדמה כי גם כורח המציאות מחייב שנכה סיעודי המתקשה בפעולות יום יומיות נזקק אף...
המשך תשובה