אני מבוטח בשני ביטוחים סיעודיים – ביטוח קולקטיב בחברת כלל וביטוח רפואי דרך גמלאים של חברת אגד. מלבד הסכום החודשי במשכורת אני לא מקבל מסמכים או קבלות. איך אני יכול לדעת אם יש איזה חריגים בביטוח מהם אני צריך להיזהר? התקשרתי לביטוחים אבל אני מפחד ליצור בעיות עם הטלפון (כאילו אני יודע על איזה מחלה או משהו). האם אני יכול פשוט לקבל מידע מבלי לנדב פרטים על עצמי?
יקותיאל שלום,
אין שום בעיה בלבקש דרך כח אדם את הפוליסות להן אתה מצורף.
בכל מקרה באתר של כלל ביטוח אפשר לחפש את הפוליסה האמורה - סיעוד קולקטיב,
וביטוח רפואי צריך לברר באיזה חברת ביטוח אתה מבוטח, ואז באותה הדרך.
בהצלחה,
סיגל רייך-הלל, עוו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דניאל שבח משרד עורכי דין
053-6249034
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מטבע הדברים, תיפקודו של אדם סיעודי הולך ומחמיר עם הגיל ולא להיפך. זאת ועוד, השיפור צריך להיות ברמת התפקוד והתלות בזולת ולא שיפור רפואי מסוים כמצוין בשאלה. לסיכום, רק שינוי משמעותי בתפקודים היום יומי...
המשך תשובה