הגשנו תביעה נגד חברת הביטוח להפעלת ביטוח סיעודי. במכתב תגובה אשר נשלח אלינו נרשם כי הפוליסה בוטלה בגין אי תשלום פרמיה. מעולם לא קיבלנו התרעה בדבר ביטול הביטוח (למרות שאודה בכנות שייתכן ולא שולמו כל החודשים כנדרש). חברת הביטוח טוענת שהיא שלחה אלינו הביתה מכתבים רבים. האם היא הייתה צריכה ליצור גם קשר טלפוני והאם אני יכול לטעון שהמכתבים מעולם לא הגיעו?
חברת הביטוח לא צריכה להתקשר, אך היא צריכה להוכיח משלוח בדואר לפחות פעמיים, שם תהא התראה כי הפוליסה עתידה להתבטל.
האם יש בעיה בכתובת? לא עדכנת כתובת עדכנית, צריך לבדוק האם ביטול הפוליסה בוצע כדין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דניאל שבח משרד עורכי דין
053-6249034
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שירה שלום, למיטב ידיעתי בגלל המלחמה וריבוי פניות נוצרו עיכובים בזמני המענה לפניות. ניתן לבקש זירוז מול מחלקת הסיעוד או פניות ציבור של ביטוח לאומי. במקרים בלתי סבירים ניתן לפנות לבית הדין האזורי לעבו...
המשך תשובה