אחותי עברה אירוע לב ונזקקת לעזרה סיעודית מיידית. אך למרות שפנינו לראשונה לפני 3 חודשים לביטוח הסיעודי שלה ולמרות שמאז פנינו שוב ושוב, עדיין אין להם תשובה. האם זה זמן סביר? כיצד ניתן לזרז?
סיגלית שלום,
זה אכן לא זמן סביר, אבל בספטמבר כלל לא היו ימי עבודה- חגים ולכן בעייתי.
תתקשרי לחברת הביטוח, תשלחי פקסים ותלחצי לקבל תשובה.
האם הגיע רופא/ גריאטר/אחות מחברת הביטוח לבדוק את אחותך?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דניאל שבח משרד עורכי דין
053-6249034
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראובן שלום, כאשר השינוי במצב בריאותי משתנה עד כדי פגיעה בתפקודים היומיומיים יש לבחון היתכנות לעמידה בתנאי הפוליסה או החוק ( במקרה של זכות לסיעוד מביטוח לאומי ). פגיעה בתפקודים היומיומיים כוללת קשיים ...
המשך תשובה