שלום, עברתי תאונה עם הקורקינט החשמלי שרכשתי ממש בשבוע האחרון, הלכתי לחנות כדי להגיד להם שכנראה יש בעיה במהירות התגובה של המכשיר, לא באתי לנסות להוציא מהם כסף או החזר, רק רציתי שיסדרו לי את הקורקינט וכעת הם פשוט מסרבים לתת לי שירות. מעבר לכך, פציעתי מונעת ממני ללכת לעבודה בימים הקרובים (עובד פיזית) האם אני יכול לתבוע אותם על הפציעה? תודה
דניאל שלום,
תוכל לתבוע את החנות ממנה רכשת או את חברת הקורקינטים רק במדיה ותוכיח באמצעות חוות דעת מקצועית שאכן הקורקינט היה תקול וזה בהכרח מה שגרם לתאונה ולפציעה.
ככל ומדובר בתאונת עבודה קמה לך זכאות לנסות ולהגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי, ובנוסך במידה ויש לך פוליסות פרטיות אז ייתכן וגם משם אתה זכאי לפיצוי - תלוי מה הנזק ומה הכיסויים שלך.
לצערי בשלב הזה עם המון חוסר מידע, רב הנסתר על הגלוי ועל כן, ככל שיהיו בידך נתונים נוספים ותמצא שאכן הייתה מצד החנות או חברת הקורקינטים רשלנות, אתה מוזמן לפנות אליי ישירות למשרד ונבחן את המקרה לעומקו.
רפואה שלמה ושנה טובה.
עו"ד עומר יעקובוביץ,
מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורן מעוז
053-7359661
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום, ראשית רצוי לצלם את המפגע מכמה זויות ולפתוח דיווח מסודר ומתועד במוקד העירוני של עיריית תל אביב. כמו כן כדאי לקבל ייעוץ משפטי מעו"ד בתחום לגבי תביעת נזיקין לפיצויים. בברכה, אורן מעוז, עו"ד ...
המשך תשובה