שלום, אני עובדת כשנה וחצי כמזכירה במשרד במשרה מלאה 8:00-17:00. לאחרונה התחלתי לימודים יום מלא בשבוע ובעקבות כך המעסיקים אינם מוכנים לאפשר לי להמשיך לעבוד ודורשים שאשלח מייל המודיע על עזיבתי. אני לא מעוניינת להתפטר, האם על פי חוק אני מחוייבת להוציא מכתב ולהתפטר? מהן זכויותיי? האם אני זכאית לפיצויים ו/או למכתב פיטורין? אשמח לתשובתכם בהקדם האפשרי מאחר וביקשו ממני להוציא את המכתב תוך ימים בודדים. תודה מראש, אפרת.
אפרת שלום,
מדברייך נראה כי את אינך יכולה עוד לעמוד בתנאי העבודה עליהם סוכם בינך לבין המעסיק. את אינך יכולה לעמוד בהסכם, אינך יכולה להכריח את המעסיק לשנות את התנאים עבורך ועל כן אכן נראה כי עליך להתפטר.
כמתפטרת, את אינך זכאית לפיצויים, אלא אם סוכם אחרת בינך לבין המעביד.
בברכה,
עו"ד מאיה בן חיים רוזן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אין איסור בחוק על פיצול שעות. פעם היתה תוספת כזו שנקראה תוספת פיצול. אבל גם התוספת הזו איננה תוספת על פי חוק....
המשך תשובה