העובד שהיה עם בעלי החל עבודתו בסוף ספטמבר, בעלי נפטר, והעובד סיים עבודתו בתאריך 10.11. בתאריך 16.11 נסע לביקור משפחתו ושב אמש 25.12. שילמתי לו במהלך השנה ימי חג וחופשה (שלא לקח) כמובן לשבתות, הבראה כחוק, וכן הוצאות שוטפות חודשיות במשך כל השנה. מה צריך לשלם לו כעת על פי החוק? תודה
ראשית, תנחומינו.
שנית, נראה כי העובד הועסק אצלכם כחודשיים (ואפילו פחות). ומשכך ככל ששולם לו בגין זכויותיו, הרי ששולמו לו הסכומים המגיעים לו.
לצורך חישוב ובדיקה האם שולם לו כל שזכאי על פי חוק, יש צורך באינפורמציה נוספת החסרה כאן.
ניתן לפנות למשרדנו לשם קבלת ייעוץ משפטי בנושא. הייעוץ הינו בתשלום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ימי מחלה על פי דין נחשבים לתקופת עבודה. לכן בימים רגילים, ימי מחלה שמנוצלים בגין מחלה אמיתית משולמים כרגיל על פי הכללים (כפוף לכך שהיום הראשון לא משולם, השני והשלישי 50% ורק מהרביעי משלמים מלא בגובה ה...
המשך תשובה