אני עובד במכירות ועשיתי טעות בכסף בהחלפת פריט אחד זול ליקר יותר אבל בסכום הלא נכון, גיליתי את הטעות למנהל שלי והוא אמר שאני צריך להחזיר את ההפרש של הסכום שהלקוח לא שילם, בטענה שהוא כמנהל משלם על הטעויות של העובדים שלו ולא החברה. האם הוא יכול לבקש ממני דבר כזה? האם יש ביטוח לחברה על מקרה כזה של טעויות?
ממש לא.
אסור לנכות ממשכורת - אלא כפוף להתחייבות מפורשת של העובדים. כדאי לבדוק את הסכם העבודה לראות שלא התחייבת על משהו כזה בלי ממש להבין על מה חתמת.
חושבת שאין ביטוח כזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
את צודקת. אין קשר בין השכר להחזר ההוצאות. בכל מקרה שינוי תאני עבודה דורש הסכמה של העובד כולל בהחזר הוצאות....
המשך תשובה