שלום רב. שאלה שלי הינה בנוגע לדרישה אחרונה של מנהל לפתוח ולנהל קבוצת ווטסאפ של לקוחות חדשים. במסגרת התפקיד שלי אני נותן שירות הן טלפוני במשרד, הן בקבלת קהל והן בפניות במייל. גם פונים לנייד של העבודה עד כה. היו גם פניות בווטסאפ. הגיע מנהל חדש בתחילת השנה והתחיל לשנות דרישות ולהוסיף דרישות חדשות. זה נהיה בלתי אפשרי. דרישה אחרונה הינה להקים במקביל לכל מענים אשר אנו נותנים גם קבוצות ווטסאפ ללא העברת נהלים ברורים של ניהולה ובציון כי עלינו להיות זמינים במהלך כל שעות העבודה ולתת שירות וטיפול מיידי כל זאת במקביל שפגישות פרונטליות , ענה לשיחות בטלפון ישיר משרדי ומענה לנייד של העבודה ומענה לפניות במייל. כבר 4 חודשים אני נמצא תחת לחץ ודרישות מופרחות שלמנלת בטענה שניתן לתת טיפול מיידי לכולם ...ועוד דברים הזויים נוספים. אני מרגיש כמו בשדה מוקשים ושרק מחכים למספיק תלונות שניתן יהיה לפטר אותי. לא יודע מה לעשות
אתה יכול להתפטר בשל נסיבות אחרות שלא מאפשרות לך להמשיך לעבוד. אתה יכול לספק אישור רפואי על הלחץ, ולהתפטר בגיבוי זה. או שתחכה שיפטרו אותךף ככה לא תפסיד את הזכויות שלך
הדרישה לקבוצת וואטסאפ לא נראית לי בעייתית, אמנם זמינות מוגזמת ומענה מיידי זו דרישה מעט מופרזת אבל לא לא חוקית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
התשובה חיובית. הזכות לתת חופשה היא זכות של המעסיק, שצריך ככל הניתן לתאם עם העובד. מבחינה מהותית התכלית של הימים הללו אינה משתנה....
המשך תשובה