לפני שבועיים התחלתי לעבוד בתחנת דלק . אחרי טעות מסוימת שעשיתי הבנתי שאני לא מתאים לתפקיד והחלטתי להתפטר ואמרתי את זה למנהלת מיד לאחר המקרה (דו שיח פנים מול פנים). כרגע אני לא עובד כבר כמה ימים ומהרגע שבו התפטרתי עד היום בבוקר היא לא יצרה איתי קשר. היום בבוקר היא פנתה אלי וביקשה שאני יבוא אליה כדי לחתום על טופס שנקרא "טופס התפטרות". וכששאלתי אותה במה מדובר היא לא ענתה. בדקתי בעוד כמה פורומים בנושא יעוץ משפטי וממה שהבנתי מהפורומים האלה אני אמור לתת לה מכתב שבו אני מודיע על התפטרות ובו מצוין התאריך שבו הפסקתי לעבוד ושאין דבר כזה "טופס התפטרות". ובגלל זה אני קצת מודאג בקשר לטופס הזה וחושש שהיא אולי מנסה בעקיפין לחייב אותי על נזק (אין לי יכולת כלכלית לשלם על זה) וממה שאני יודע הביטוח אמור לכסות את זה. מה כדאי לי לעשות בקשר לזה?
קודם כל הכי נכון יהיה לראות מה הטופס אומר. עצימת עינייםהא הכי גרועה.
שנית, מכיוון שהתפטרות מחייבת מכתב התפטרות,אזי אם כתוב ב"טופס" משהו לא מתאים- אתה יכול לתת מתב התפטרות שיענה על אותו צורך, כלומר לוודא שהתפטרת, וכולם יהיו מכוסים.
אם יש נזק כלשהו- והתחייבת עליו בהסכם העבודה, אזי, צר לי לומר, ייתכן שתחוייב בו, בגבולות מה שמותר על פי חוק הגנת השכר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש לפנות במכתב רשמי דרך גורם מוסמך, כמו עו,ד. לא הייתיממליצה להגיש תביעה בנדון; ניתן שאנו נכתוב את המכתב, כנגד תשלום בגין שעת יעוץ. ...
המשך תשובה