שלום, אני מועסקת כ12 שנה בחברה שנותנת שירותי qa כמיקור חוץ. בסוף חודש מאי השנה נשלח מייל לכלל עובדי החברה על מדיניות ימי חופשה- ניתן לגרור ימי חופשה בגובה הצבירה השנתית בלבד בתנאי שנלקחו 5 ימי חופשה רצופים במהלך השנה, שאר הימים יימחקו. עד למייל זה אני לא הכרתי את המדיניות והיא גם לא נאכפה עד לשנה זו. בהתחשב בוותק, תקופת קורונה ואילוצים אישיים צברתי סכום מכובד של ימי חופשה שיהיה לי קשה לממש עד סוף השנה. האם ניתן להודיע על שינוי / אכיפת מדיניות באמצע השנה?
באופן כללי זה שינוי בהסכם העבודה, על אף שהוא מבוצע על פי חוק.
לא כתבת מהי הכמות הנכבדת של ימי החופשה שאת מדברת עליה, הייתי ממליצה לך לזמן שיחה דחופה במשאבי אנוש ולהגיע עמם לסיכום ספציפי בדוק לאור מה שאת מדברת עליו, ותק ואילוצים נוספים, לגבי הארכת פרק הזמן שבו תוכלי לממש את ימי החופשה, או כל סידור אחר שיאפשר לך לממש את הימים בערכם ולא לאבד אותם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
זו סוגיה מאוד מורכבת. אם תוכלי להתקשר אלי מחר, ניתן יהיה לשוחח על כך. הטלפון שלי נמצא בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה