שלום רב. התפטרתי ממקום העבודה הקודם שלי לפני כחודשיים. לפני כמה ימים קיבלתי מכתב מהמעסיק הקודם על כך שאני חייבת להם 6,600 ש"ח בגין ימי מחלה שלכאורה לקחתי בחודש דצמבר ולא הבאתי אישורי מחלה. בדקתי וגיליתי שלא הייתי באף יום מחלה באותו חודש. בנוסף, קיים בידיי דוח שעות מהמערכת של המשרד כהוכחה ועותקי כל אישורי המחלה שהבאתי מתחילת עבודתי במקום זה. המעסיק הקודם לא שילם לי את השכר האחרון וכיסה איתו חלק מהחוב, לכן נכון להיום הוא טוען שאני חייבת לשלם את היתרה של 1500 מהחוב שנשאר לאחר ההורדה ממשכורת אחרונה. אני מעוניינת להגיש תביעה, מאחר ויש לי את כל ההוכחות שנפלה פה טעות. מה הפרוצדורה? אילו טפסים עליי למלא? מודה מראש על התשובה
יוליה שלום,
תוכלי לקבל טפסי תביעה במזכירות בית הדין לעבודה, שם גם יסבירו לך מה עליך לעשות, וכן באתר של בתי המשפט.
בברכה,
עו"ד מאיה בן חיים רוזן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא פיטורים אלא התפטרות בדין מפוטר; בכל מקרה את תהיי זכאית לפיצויי פיטורים אבל יכולה להיות לך בעיה מול ביטוח לאומי. אם הם קלטו במקומך עובדת אחרת כשהיית בחל"ת לדעתי הסיפור קצת יותר מורכב. אבל דורש התיי...
המשך תשובה