במעבר מתפקיד אחד לתפקיד שני, נרשם בהגדרת התפקיד הסעיף: "מבצע מטלות נוספות בהתאם להנחיות מנהל המחלקה" האם יהיה לגיטימי לדרוש ביטולו, מאחר וזו אמירה כללית הפותחת פתח לדרישות שונות ומשונות שאינן בדיוק בתחום התפקיד. האם אני אמורה להסכים? מה עלי לעשות?
הפורום נועד לתת מענה לשאלות הנוגעות לזכויות עובדים ולא נועד לתת ייעוץ משפטי
בכל מקרה אתה יכול לבקש מהמעסיק לפרט את הסעיף בצורה שבה יהיה ברור מה נכלל בתחום המטלות הנוספות, אותם אתה נדרש לבצע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אני לא מכירה הוראה הפוטרת מעסיק מלמסור תלושי משכורת לעובדים, המשקפים את התשלומים בפועל כולל סכום הנטו. החובה היא עד התשעה בכל חודש. אם את לא מדווחת כעובדת בביטוח לאומי יש לטפל בכך בדחיפות ולדרוש את...
המשך תשובה