שלום! אני עובד בסניף של סטימצקי. חרף הפצרות חוזרות ונשנות, לא סופק כסא עם משענת בחנות. כאשר הבאתי כסא מבחוץ, הורו לי להוציא אותו. יש לציין כי קיימים בחנות שרפרפים המיועדים ללקוחות המעונייינים לקרוא, ללא משענת. עם זאת, ישנו כסא עם משענת במחסן, שלא ניתן (פיזית) להוציאו משם. כאמור, בכל מקרה, נמנעה ממני האפשרות להביא כיסא מבחוץ, ובוודאי שלא סופק אחד כזה על ידי סטימצקי לשטח החנות עצמו, ולא למחסן. אשמח לייעוץ לגבי תביעה לפיצויים בעניין זה. תודה.
עמיחי שלום,
אנא פנה אלי ישירות ואשמח לייעץ בעניין זכויותך ואפשרות התביעה.
בברכה,
עו"ד מאיה בן חיים רוזן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
1- יש להשלים את ההודעה המוקדמת עד תומה; 2- יש לערוך גמר חשבון לעניין יתרת חופשה לשנתיים ודמי הבראה. 3-יש לשלם לה את ההפרשות הפנסיוניות - מעסיק לתגמולים ופ"פ כחוק. לגבי סכומים- אתם צריכים יעוץ פר...
המשך תשובה