לאחרונה שמתי לב כי אינני צוברת מספיק ימי חופשה , הנני עובדת 3/4 משרה , הוותק שלי הוא 3 שנים.שמתי לב כי ב9 התלןשים הראשונים לאנרשם אף צבירה של חופש או מחלה. פניתי למשרד רואה החשבון של הבוס שלי אם טוענים כי מחשבים אוטומטית בסוף שנה,ושבחודשים הראשונים אין חובה לדווח על ימי מחלה או חופשה. משרד רואה החשבון טוען גם כי מכיוון שאינני עובדת במשרה מלאה ימי החופשה מחושבים בסוף השנה, ברצוני לדעת באחריות מי הנושא המעסיק או משרד רואה החשבון כמו כן האם ניתן לתת רטרו אקטיבית את כלמה שלא ניתן לי כל השנים? אשמח לעזרתכם
לצערי משרד רוה"ח מטעה אותך. יש לנהל פנקס חופשה החל מהיום הראשון, גם אם החישוב נעשה באופן יחסי.
ניתן לתבוע 3 שנים רטרו.
בברכה,
שי שרון אידגה, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם שילמת לעובדת בשיעור מלא בגין משרתה (למשל- יום בשבוע) אני לא חושבת שיש לשלם לה ימי חג בנוסף או לשלם את הימים הקבועים שלא עבדו בהם בגלל החגים....
המשך תשובה