שלום וברכה כידוע, חובה לרשום בתלוש השכר את שעות העבודה. השאלה שלי, האם במקרה שיש שעות נוספות חובה לרשום את סה"כ השעות? (כלומר הסכום המצטבר של השעות הרגילות פלוס הנוספות) או שמספיק לרשום בנפרד את השעות הרגילות ואת השעות הנוספות?
לטעמי מספיק בנפרד, ובכל מקרה מדובר בזוטי דברים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אני ממליצה לך לפנות לפורום ביטוח לאומי; בכל מקרה, אני חושבת שתהיה עדיין זכאי לדמי אבטלה על הפיטורים מעבודה כשכיר....
המשך תשובה