שלום רב האם חובה לכלול הוצאות נסיעה של עובד בתלוש השכר או ניתן לשלם בצ'ק (קופה קטנה)לאחר שהעובד מגיש קבלות נסיעה בסוף החודש
כל התשלומים לעובד צריכים להופיע בתלוש המונפק לו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אתה צובר יום וחצי לכל חודש עבודה. כלומר צברת 10.5 ימי מחלה בשבעה חודשים. יש לנכות 8 ימי מחלה 6.5 מתוכם בתשלום....
המשך תשובה