סיימתי לעבוד באמצע חודש ינואר. מס' ימי העבודה בפועל היו 11 ימים מתוך 21. בחלק השני של החודש לא עבדתי במקום אחר. האם יש צורך להגדיר בתוכנת השכר בהגדרות של המסים עובד יומי או להשאיר את ההגדרה עובד חודשי?
שאלתך איננה ברורה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ממש לא. אסור לנכות ממשכורת - אלא כפוף להתחייבות מפורשת של העובדים. כדאי לבדוק את הסכם העבודה לראות שלא התחייבת על משהו כזה בלי ממש להבין על מה חתמת. חושבת שאין ביטוח כזה....
המשך תשובה