שלום רב. אני עובדת מהבית משרה של 100 שעות חודשיות. כאשר שישי שבת לא עובדת. המשרה היא בשירות לקוחות ועל כן בחגים למשל אני לא עובדת. מה מגיע לי מבחינת החוק לגבי ימי חופשה/מחלה? איך אלו נצברים ? האם חלקי לפי מספר השעות ימים שעבדתי? האם יל המעסיק לשלם לי למשל ימי חןפשה כמו עןבד במשרה מלאה? יום חג למשל ראש השנה? אני מחתימה כרטדיווח נוכחות בולפום ונרטה לי דככה מדלמים החתמתי כרטיס משלמים לא נחתמתי כי נניח זה יום חג אז לא משלמים. אודה לעזרהתך
קרן שלום,
היקף המשרה שלך הינו 100/186 לפי זה צריכים להיות מחושים זכויותייך.
כך למשל אם מגיעים לעובד משרה מלאה בשנתו הראשונה 10 ימי חופשה (עובד שלא עובד שישי שבת) אזי לך יגיעו 5 ימי חופשה.
עבור מחלה מגיע לך כמו כל עובד ע"פ חוק, הינו עבור יום ראשון לא משולמים ועובר ימים שני ושלישי משלמים 50% וכל יום מחלה מעבר לכך משולם באופן מלא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
את צריכה להחליט האם את מוכנה להמשיך במצב זה אם לאו. ברור שחל"ת גרוע לך הרבה יותר מעבודה וגם מפיטורים. מצד שני, מאוד ייתכן שהמצב הזה יסתיים תוך זמן קצר ולכן זו ממש שאלה של הערכת מצב מול המעסיק שקשה מאו...
המשך תשובה