שלום רב, אני עובדת ברשות מקומית שלוש וחצי שנים. לפני מספר ימים קיבלתי לראשונה הודעה במייל שהעירייה משתתפת בתשלום דמי ביטוח בריאות למי שעשה ביטוח באופן פרטי. המצאתי לעירייה את הטפסים הדרושים מחברת הביטוח ושאלתי אם מגיע לי החזר גם על השנים הקודמות מאחר שלא ידעתי על קיומו של הסדר כזה. תשובתם הייתה: לא רק שלא תקבלי החזר על השנים הקודמות אלא שאנחנו בספק אם תקבלי החזר גם עבור השנה הנוכחית. מה עליי לעשות ולמי עליי לפנות בעניין זה? לא ברור לי מדוע לא מגיע לי החזר עבור השנה הנוכחית לפחות. תודה מקרב לב. עלמה.
עלמה שלום,
יש לבדוק את ההסכם מכוחו מגיע לך התשלום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם זה מה שהותנה ונכתב בהסכם העבודה - מן הסתם יש לקיים זאת. בעיקרון צריך לדעת שהזכות לתת חופשה הינה של המעסיק במסגרת הפררוגטיבה שלו לנהל את עסקו. מהנתונים בשאלה לא ברור בדיוק מה המצב. אין אפשרות לכפ...
המשך תשובה